Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2023 12:50 - Казус по ЗМИП – Закон за Мерките срещу Изпиране на Пари
Автор: watchtowerman Категория: Политика   
Прочетен: 292 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 04.12.2023 12:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 

       Вторник. Получавам известие по телефона, че заплатата ми е преведена вече на банковата сметка. Отивам да изтегля пари чрез банкомата.    
  Ядец ! Паролата „невалидна” ! Отивам в банков клон за да разбера каква е причината да не мога да тегля пари.
    
 Служителка на банката не мчоже да разбере причината за блокирането на сметката. Въпреки осъществените телефонни връзки с оторизирани служби на банката, които всъщност са блокирали сметката.
  
     Оказва безсмислено да чакам отговор, защото не било ясно кога ще го има. Щели да ми се обадят по телефона.
  
     Сряда.
Служителката ми се обажда след обяд, че причината за блокирането на сметката била, че трябвало да попълна някакъв въпросник, основан на ЗМИП – Закон за Мерките срещу Изпиране на Пари. Работният ми ден е по-дълъг от този на банковия клон и се налага да отида за въпросника в друг ден. Работата ми е такава, че трябва да съм плътно на работното си място, когато съм на работа. Почивен ден се очертават събота и неделя, но тогава банковиа клон не работи. А пари ми трябва належащо.          Затова, в Четвъртък се „гъна” на шефа да ме освободи за час време за да отида до банковия клон. Получавам разрешение. Отивам. Попълвам въпросника. Сега пък се оказва, че „Въпросника” трябвало да бъде прегледан от онзи, който ми е блокирал сметката, да ли е попълнен „правилно”, след което трябвало да очаквам вдигане на блокировката на сметката ми. Тръгвам си с надеждата, че на следващия ден –        Петък, ще имам отговор.  Ядец !   
     Следват двата почивни дни на бановия клон –
     
 
Събота и Неделя     
 
А Топлофикация, Енергото, Водата не ги интересува, че ти е блокирана сметката, а ще те обяват в „забава”  за плащанията си към тях.    
   За мен почивните дни са за размисъл. Направи ми впечатле-ние, че „Въпросника” имаше клауза: Всички услуги, които ще извършва банката относно моята сметка ще са за моя сметка.
   
  Значи, задължават фирмата - и мен, да се превежда заплатата ми в Банката и затова, че мойте пари са в банката и тя оперира с тях са за „моя сметка”.
Защо трябва да ходя до Банката да си получа парите от заплатата като по-лесно и естествено е да си получа заплатата от фирмата ?! Цяла седмица отмина без да мога да ползвам  пари от заплатата си, изпадам в „забава” по други плащания и последствията от това са за „моя сметка” ?!. А дали „забавата” няма да се окаже и по-дълга от вече изминалата седмица време ?!      
   Не мога да не направя аналогия с турския данък „диш парасъ”,
или „Диш-хакъ” — зъбен данък,такса, плащана от „гяура”, загдето "правоверният" си е хабил зъбите с неговата "гяурска"(друговерска) храна. Т.е. сега банката ми прибира парите, и ако реши, може и да ми ги блокира, или да ги даде на който ги поиска, и тази или тези „услуги” да бъдат за „моя сметка”, включително и претърпяните от мен загуби и пропуснати ползи, от забраната на достъп до МОЙТЕ пари. В случая, като ПРИНУДА да попълня „Въпросника” по ЗМИП.    
  Понеделник.
Решавам да опиша случая. И така да отправя въпрос: Не само аз попълвам „Въпросника” по ЗМИП, но дали и други са потърпевши по този начин, и как са процедирали за да излязат от това затруднение?  
Прочетено в  
 https://www.facebook.com/niki.mihov.733  



Гласувай:
0



1. morskipesni - Духай Го. При "демокрация"+ сатанистка власт е така.
04.12.2023 13:07
Не както при "електрификация+съветска власт". Та, викам : ДУХАЙ ГО!
цитирай
2. watchtowerman - Явно твойте проблеми ги оправяш с ДУХАНЕ.
04.12.2023 13:55
morskipesni написа:
Не както при "електрификация+съветска власт". Та, викам : ДУХАЙ ГО!
...Но кога имаш време да пееш "морски песни"! А-а-а, сетих се - когато утата ти е заета с духане, пееш морските песни с продължението на гърба си. Талантлив задник имаш - осирането го считаш за пеене. От тази анти-природна фунция да пееш с гъза си - ако не си хванал рак на дебелото черво, ще го хванеш със сигурност скоро.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: watchtowerman
Категория: Политика
Прочетен: 2282177
Постинги: 469
Коментари: 1662
Гласове: 10562
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол