Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2012 20:49 - Защо терористът, взривил се в Бургас, не се взриви в София?
Автор: watchtowerman Категория: Политика   
Прочетен: 17531 Коментари: 24 Гласове:
18

Последна промяна: 20.07.2012 17:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Защо избра паркинга на летището, а не паркинга пред хотела на Слънчев бряг, или ресторанта,където ще се хранят израелците?

    Защо не нае кола, в която да поставят взривното устройство, да я паркира до автобуса и дистанционно да задейства бомбата, така атентатора щеше да остане жив, и нямаше да има улики за самоличността му?

    Защо взривиха камикадзето като можеше да остави раницата в багажното на автобуса и да го взривят , когато приятелят им ще е извън периметъра на поражение на взрива? Не го ли НАБЕДИХА НАРОЧНО НЕГО?


image



image





Гласувай:
21



1. gocho52 - Не убивай!!!
19.07.2012 21:42
.
цитирай
2. watchtowerman - До колкото знам,
19.07.2012 21:49
tit написа:
И ка е минал за евреин?
Ти да виждаш нещо еврейско в него?
Не, че разбирам от евреи, амааа...
/пардон - те, юдеите, май са от един корен с арабите... пиша глупости, сигурно!/

той се е доближил до рейса, а не е от групата
цитирай
3. dalida - Добро утро!
20.07.2012 09:07
Този терористичен акт много ми прилича на акта срещу търговския център-близнаците. Като гледах пушаците,сякаш се образува нещо като гъба. Знаем какво преставлява гъбата нали?
И има нещо гнило в самия атентат. Незнам какво е,но едва ли ще ни кажат истината. Така както премълчаха истината за близнаците, така и тук нещата ще останат покрити.Чак след година - две, ако има разследване от независими експерти,може нещо да се появи в пресата.И все пак - има нещо гнило в този акт.
цитирай
4. mmmmmmmmm - .....
20.07.2012 09:08
нещастник...
цитирай
5. анонимен - Границите в ЕС
20.07.2012 09:09
Този човек, ако е имал шведски документи за самоличност, никъде няма да фигурира при преминаване от една в друга държава, членка на европейския съюз. ФАКТ!
Миналата година един непознат, като чаках за нов паспорт разказваше , че искал справка от МВР за престоя му в България, за да не плаща здравни осигуровки и от МВР получава документ, че той не е влизал в България през последните 5 години, а той всяка година си идвал по за седмица от Европа у нас.
Неговите думи бяха"днес трябва да пусна един тото фиш, защото това е печалба за мен(да не плаща здрав.осигуровки)!"
цитирай
6. watchtowerman - Да, витаят много въпроси
20.07.2012 16:54
dalida написа:
Този терористичен акт много ми прилича на акта срещу търговския център-близнаците. Като гледах пушаците,сякаш се образува нещо като гъба. Знаем какво преставлява гъбата нали?
И има нещо гнило в самия атентат. Незнам какво е,но едва ли ще ни кажат истината. Така както премълчаха истината за близнаците, така и тук нещата ще останат покрити.Чак след година - две, ако има разследване от независими експерти,може нещо да се появи в пресата.И все пак - има нещо гнило в този акт.

без отговор.
цитирай
7. анонимен - Имам някои отговори.........
20.07.2012 17:29
watchtowerman написа:
dalida написа:
Този терористичен акт много ми прилича на акта срещу търговския център-близнаците. Като гледах пушаците,сякаш се образува нещо като гъба. Знаем какво преставлява гъбата нали?
И има нещо гнило в самия атентат. Незнам какво е,но едва ли ще ни кажат истината. Така както премълчаха истината за близнаците, така и тук нещата ще останат покрити.Чак след година - две, ако има разследване от независими експерти,може нещо да се появи в пресата.И все пак - има нещо гнило в този акт.

без отговор.


- петролопровода....

- цената на недвижимите имоти в Бургас - основна цел на руските купувачи Българското Черноморие.

- руското другаруване с Иран...

.......все в тая посока!
Разсъждавай и няма да сгрешиш!
цитирай
8. анонимен - всичко си е по каноните...
20.07.2012 17:58
..от време оно.Нали така ни натрапиха,че Кенеди е убит от Ли Харви Осуалд,пък
след това него го уби един "луд" Джек Раби,пук и него...
А колко реки от мастило се изляха,какви комисии разследваха,пък се подразбра,че май стрелците са били няколко....
А овцете по цял свят вярваха ли,вярваха..

Нищо ново под слънцето.
И Нафърфорийй си върви леко в суматохата и ни го нафърфорва..
цитирай
9. zabylgarite - Със сигурност
20.07.2012 18:29
има замесени хора и от България. Това не става с един-двама човека. Взрива откъде е доставен? Едва ли е тръгнал с него от на майната си.
А дали е човека на снимката,кой да ни каже?

цитирай
10. watchtowerman - Да има нещо в тази насока...
20.07.2012 18:42
анонимен написа:
watchtowerman написа:
dalida написа:
Този терористичен акт много ми прилича на акта срещу търговския център-близнаците. Като гледах пушаците,сякаш се образува нещо като гъба. Знаем какво преставлява гъбата нали?
И има нещо гнило в самия атентат. Незнам какво е,но едва ли ще ни кажат истината. Така както премълчаха истината за близнаците, така и тук нещата ще останат покрити.Чак след година - две, ако има разследване от независими експерти,може нещо да се появи в пресата.И все пак - има нещо гнило в този акт.

без отговор.


- петролопровода....

- цената на недвижимите имоти в Бургас - основна цел на руските купувачи Българското Черноморие.

- руското другаруване с Иран...

.......все в тая посока!
Разсъждавай и няма да сгрешиш!

Ако евреите вземат, че харесет нашето Черноморие могат и да се намесят по-сериозно в закупуване на имоти, правенена бизнес, изобщо по-голямо присъствие и разнообразие от конкуренти, което ще е отполза за стандарта на обикновения българин. Чувам, че на север от Варна всики табели са на руски, речта основно руска
цитирай
11. анонимен - 7
20.07.2012 18:54
Проблемът не е известен на повечето хора!
Това е тиха експанзия на Русия,която съвсем "законно",без оръжие се сдобива със всяка педя българска земя,до която може да се добере.....
Няма друга нация,която така целенасочено да заплашва съществуването изобщо на България,сдобивайки се със земите й!
цитирай
12. xloranphyl - На паркинга е малка вероятността да ...
20.07.2012 19:26
На паркинга е малка вероятността да пострадат невинни.
P.S. Всички евреи са виновни....
цитирай
13. tikoev - Изобщо не е моя работа, но като съдя ...
20.07.2012 20:27
Изобщо не е моя работа, но като съдя по спокойното му държание, вероятно той не е знаел какво носи. Просто е бил "муле" на което са му представили задачата по съвсем друг начин и за никакво приятелство не става дума. Всичко е било за пари, които на него вече не му трябват.
цитирай
14. watchtowerman - Върви официално изявление на един от оцелелите
20.07.2012 22:42
tikoev написа:
Изобщо не е моя работа, но като съдя по спокойното му държание, вероятно той не е знаел какво носи. Просто е бил "муле" на което са му представили задачата по съвсем друг начин и за никакво приятелство не става дума. Всичко е било за пари, които на него вече не му трябват.

израелски туристи, който казва, че камикадзето се е качил в рейса, затворил е вратата, свалил си шаката, след което се е взривил. От този взрив неколцина се опитали да скачат през прозорците на автобуса и в този момент последвал втори взрив, много по-мощен от първия, който взрив дошъл отдолу, откъм багажното на автобуса, придружен с пламъци, следствие на запалването на бензина в резервоара.Явно, камикадзето е знаел какво прави, но също е явно, че има втори взрив, задействан дистанционно от друг терорист.
цитирай
15. aidriell - Българските специални служби изяло отговорни да сме мишена на ислямски екстремизъм и а атентата на Българска земя е последица от некадърносста им
25.07.2012 00:49
Българските специални служби изяло отговорни да сме мишена на ислямски екстремизъм и а атентата на Българска земя е последица от некадърносста им
цитирай
16. staler - нещо сте се оплели в анализите-с...
25.07.2012 20:06
нещо сте се оплели в анализите-става дума за класическо активно мероприятие при което едно правителство гърми собствените си граждани,преследваики скромните си геостратег.цели--нов световен ред ,световно господство.за гоите като вас е отредена циганизация,чалгаризиране,маргинализиране ит.н....не е виновен цветанов и спецслужбите а евреина младенов които ни въвлича в един кървав театър неизвестно защо наречен "арабска пролет","цветни революции",израело-палестински конфликт,ислямски тероризъм и т.н.....сега ви е само интересно--къде била раницата,знаел ли е човека че ще литне на небето ..някак трудно схващате за какво става дума---въвлякоха ни в касапницата.
цитирай
17. watchtowerman - Интересна декларация от Не-гои
25.07.2012 22:49
staler написа:
нещо сте се оплели в анализите-става дума за класическо активно мероприятие при което едно правителство гърми собствените си граждани,преследваики скромните си геостратег.цели--нов световен ред ,световно господство.за гоите като вас е отредена циганизация,чалгаризиране,маргинализиране ит.н....не е виновен цветанов и спецслужбите а евреина младенов които ни въвлича в един кървав театър неизвестно защо наречен "арабска пролет","цветни революции",израело-палестински конфликт,ислямски тероризъм и т.н.....сега ви е само интересно--къде била раницата,знаел ли е човека че ще литне на небето ..някак трудно схващате за какво става дума---въвлякоха ни в касапницата.

Има логика само, ако сте извън контрола на новия световен ред. Нещо, което не съществува като реалност.
цитирай
18. staler - логиката е по следната линия--гои ...
25.07.2012 23:20
логиката е по следната линия--гои са тези които са се оставили да ги зомбират.просто си заслужават етикета.не се изискват кои знае какви интелектуални усилия един човек с средни интелект.възможности с голяма доза вероятност да разпознава кое е истина и кое лъжа.например аз не вярвам в блокове които падат сами,централни банки,които са независими от полит.органи на една държава или пък директори на разузн.служби от свет.мащаб които да предпочетат бг като туристическа дестинация.последно---абсолютния контрол е илюзия,химера за много болни мозъци сега и в миналото.
цитирай
19. watchtowerman - Това, че не вярваш, изобщо не те поставя в позиция
25.07.2012 23:42
staler написа:
логиката е по следната линия--гои са тези които са се оставили да ги зомбират.просто си заслужават етикета.не се изискват кои знае какви интелектуални усилия един човек с средни интелект.възможности с голяма доза вероятност да разпознава кое е истина и кое лъжа.например аз не вярвам в блокове които падат сами,централни банки,които са независими от полит.органи на една държава или пък директори на разузн.служби от свет.мащаб които да предпочетат бг като туристическа дестинация.последно---абсолютния контрол е илюзия,химера за много болни мозъци сега и в миналото.

"извън контрол". Щом рабогиш за системата, обслужваш я, и тя ти плаща пари за това, ти си част от нея, и то именно като гои, защото й плащаш данъци, с които де факто я крепиш и поддържаш. Човек се доказва не с приказки, а с действия.
цитирай
20. staler - съвсем я оплеска---система е имало ...
26.07.2012 01:04
съвсем я оплеска---система е имало и ще има.данъци трябва да се плащат и т.н. иначе обратно на клоновете по дърветата.на друго место е заровено кучето----исторически е доказано-където числото на ционистите евреи надхвърли определена критична маса/те завземат банките,масмедиите,структуроопред.бизнеси,полит.структури и т.н./се ражда някаква форма на комунизъм да го наречем,в които богоизбрания елит е над законите/нещо като политбюро/,а обществото е впрегнато да ги обслужва.ето ти пример--след т.н. свет.икон.криза некои обявиха капитализма за мъртав,изчерпан.но подминават простия факт--капитализма наи вече и в наи голяма степен в сащ,е подменен от нещо като комунизъм съветски тип---един вагон хора,притежават странната привилегия да печатат цветни хартиики срещу които са купили и владеят страната---банки ,борси,политици,петробизнес,военни производства,фармация,храни,масмедии....... всичко.цялата власт срещу шума.при това съвсем открито серат на пазарните принципи---ако обикн.американец фалира му взимат къщата,ако това стане с някоя тяхна/много голяма за да фалира/банка--и напечатват спешно много стотин милиарда.сега тече процес на налагане на схемата в цял свят.има и добра новина---дори и без моите скромни усилия,тези напъни ще се провалят по една много проста обективна причина.в заобикалящата ни реалност такива измислени мастодонти,изкуствени структури,организми,системи и пр. са нежизненоспособни.противоречат на естествените закони и се тръшват от собствените си противоречия.динозаврите имали големи усти и били много лакоми.оттам туловищата и задниците им нарастнали прекомерно и колко се минало неминало-измрели.останал жив по дребния,но по адаптивен добитък.
цитирай
21. watchtowerman - Бъркаш младежо!
26.07.2012 20:16
staler написа:
съвсем я оплеска---система е имало и ще има.данъци трябва да се плащат и т.н. иначе обратно на клоновете по дърветата.на друго место е заровено кучето----исторически е доказано-където числото на ционистите евреи надхвърли определена критична маса/те завземат банките,масмедиите,структуроопред.бизнеси,полит.структури и т.н./се ражда някаква форма на комунизъм да го наречем,в които богоизбрания елит е над законите/нещо като политбюро/,а обществото е впрегнато да ги обслужва.ето ти пример--след т.н. свет.икон.криза некои обявиха капитализма за мъртав,изчерпан.но подминават простия факт--капитализма наи вече и в наи голяма степен в сащ,е подменен от нещо като комунизъм съветски тип---един вагон хора,притежават странната привилегия да печатат цветни хартиики срещу които са купили и владеят страната---банки ,борси,политици,петробизнес,военни производства,фармация,храни,масмедии....... всичко.цялата власт срещу шума.при това съвсем открито серат на пазарните принципи---ако обикн.американец фалира му взимат къщата,ако това стане с някоя тяхна/много голяма за да фалира/банка--и напечатват спешно много стотин милиарда.сега тече процес на налагане на схемата в цял свят.има и добра новина---дори и без моите скромни усилия,тези напъни ще се провалят по една много проста обективна причина.в заобикалящата ни реалност такива измислени мастодонти,изкуствени структури,организми,системи и пр. са нежизненоспособни.противоречат на естествените закони и се тръшват от собствените си противоречия.динозаврите имали големи усти и били много лакоми.оттам туловищата и задниците им нарастнали прекомерно и колко се минало неминало-измрели.останал жив по дребния,но по адаптивен добитък.

Бъркаш - съзнателно или не, като употребяваш думата "евреи". Замени я с точната, и действителната - "илюминати, масони, тайни конспиративни обшщества" и тогава нещата в историята на цивилизацията си идват на мястото. В тези общества делът на евреите е 10%.
цитирай
22. watchtowerman - Относно тезата за "изгодата" от атентата за Израел, че да има мотив да удари Иран.
26.07.2012 20:35
Теоретично е логична. Но предвид СЕГАШНАТА ситуация в Близкия и Среден изток този атентат е НАЙ-ИЗГОДЕН за джихадистите-ислямисти-терористи. При положение, че Израел използва атентата за да удари Иран. И то, когато най-големият съюзник на Иран - Сирия на Асад, е пред сгромолясване. Един "удар" на Израел по Иран ще означава КОНСОЛИДИРАНЕ на ислямския свят срещу Израел, и затихване на междуособиците в Сирия. Едва, след като Сирия отпадне като съюзник на Иран може да се очаква "удар" по Иран. А по всяка вероятност ще е нужно предитова да се ликвидира и структурата на "Хизбула" в Ливан. В момнта тази военна групировка разполага с 50 000 ракети със малък(до 35км) и среден(до 70км) радиус на действие, които могат да носят не само тротил, но и химическо, бактериологично, а защо не и ядрен заряд(все пак Иран нали за това се стреми да произведе ядрен материал - за "мирни" цели, а какъв по-голям "мир" на земята от това да няма евреи?)!Освен това, Израел все пак ще изчака включване и на САЩ, което ще е възможно едва след изборите за президент в САЩ в края на годината. Така, че тоя атентат край Бургас изобщо не е "изгоден" за Израел, ИМЕННО в този момент, но 100% е изгоден за Хизбула, Сирия на Асад, Иран...
цитирай
23. shtaparov - Единственият разумен отговор е,
12.08.2012 21:11
...че не е знаел нито какво има в раницата,нито че ще го взривят! Вероятно са му дали раницата срещу пари с обяснението,че в нея има нещо,което някой от рейса ще дойде за да го потърси,затова трябва да се върти около него докато му се обадят (пардон- взривят!)...
цитирай
24. watchtowerman - Водещият Григопр Лилов
12.08.2012 22:34
shtaparov написа:
...че не е знаел нито какво има в раницата,нито че ще го взривят! Вероятно са му дали раницата срещу пари с обяснението,че в нея има нещо,което някой от рейса ще дойде за да го потърси,затова трябва да се върти около него докато му се обадят (пардон- взривят!)...

има интересни попадения - тв скат...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: watchtowerman
Категория: Политика
Прочетен: 2278229
Постинги: 469
Коментари: 1662
Гласове: 10562
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол