Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2020 12:36 - Angel (превод)...
Автор: cinderellathespy Категория: Музика   
Прочетен: 1699 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Втори опит...
Много странно - публикувах поста и той изчезна...
Вероятно поредният бъг в системата...
Една песничка, която преди години преведох за групата ни за АОР музика във ФБ.
Ако пак изчезне, ще се опитам да го кача в края на седмицата...
Хубава седмица на всички в това снежно посред пролет време...

Robby Valentine - Angel Lyrics


Was a stranger to myself
I lost my grip but I could not tell
I couldn"t live for a love
A love so unreal

An open door as the time will tell
Won"t ask for more - only make me well
Just wanna live this dream
So the wound can heal

Then all at once I had you on the line
I hardly realised
After a while we shared a feeling so fine
I"ll never forget that night

Angel - angel - see me down on my knees
Beg my way through my tears
Angel - angel - I love you

Feel so alone while you"re far away
I say a prayer - hope our love will stay
Don"t wanna lose you girl
I need you right here

I close my eyes and I think of you
Longing for you like I always do
Oh how I miss you so
Why can"t you be near

Like in my dreams we held each other tight
But now you"re out of sight
I never knew someone like you before
I"ll never forget that night

[Chorus]

Why do you still feel so unsure
You just can"t go on
At night I lie awake
But whatever it takes - I will wait

Angel - angel - see me down on my knees
Beg my way through my tears
Angel - angel - I want to be with you
Nothing else I wanna do
Angel - angel - see me down on my knees
Babe I"m begging you please
Angel - angel - I love you

 --------------------------------------------------------------------------------------- 


Robby Valentine – Ангел


Бях непознат за себе си
Изгубих контрол, но не можех да го призная
Не можех да живея за любовта
Любов тъй нереална

Една отворена врата показваше изтичащото време
Не искам повече – само ме накарай да се чувствам добре
Просто искам да изживея тази мечта
Така че раната може да се лекува

И така изведнъж аз те имах на линия
С мъка осъзнах
След кратко времение споделихме прекрасно чувство
Никога няма да забравя тази нощ

Ангел - ангел – виж ме паднал на колене
Моля се за моя път през сълзи
Ангел - ангел – Обичам те

Чувствам се толкова самотен докато си далеч
Изрекох молитва – надявам се нашата любов да се съхрани
Не искам да те изгубя, момиче
Нуждая се от теб точно тук

Затварям очите си и мисля за теб
Копнея за теб както винаги
Оо, колко ми липсваш
Защо не можеш да бъдеш близо

Като в мечтите ми ние се прегръщаме силно
Но сега ти си извън полезрението ми
Никога не съм познавал някой като теб преди
Никога няма да забравя онази нощ

[Припев]

Защо все още се чувстваш толкова несигурна
Ти просто не можеш да продължиш
Нощем лежа буден
Каквото и да ми коства – аз ще те чакам

Ангел - ангел - виж ме паднал на колене
Моля се за моя път през сълзи
Ангел - ангел – Искам да съм с теб
Нищо друго не искам да правя
Ангел - ангел – виж ме паднал на колене
Мила, умолявам те, моля те
Ангел - ангел – Обичам те


04.02.2016г.
Превод Ели








Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Винаги се радвам като се появяваш в този блок Ели :-)
24.03.2020 18:47
Напълни ми душата текста на тази песен, както и сполучливия превод. Чак се вживя в думите и песента...
Споделяй по-често и твоята хубава поезия поне за приятели;)
Здрава и красива пролет ти пожелавам!
Лекс
цитирай
2. cinderellathespy - 1. lexparsy
30.03.2020 15:11
lexparsy написа:
Винаги се радвам като се появяваш в този блок Ели :-)
Напълни ми душата текста на тази песен, както и сполучливия превод. Чак се вживя в думите и песента...
Споделяй по-често и твоята хубава поезия поне за приятели;)
Здрава и красива пролет ти пожелавам!
Лекс


Здрасти, Алекс!
Извини ме че чак днес пиша отговор на коментара ти. Благодаря ти сърдечно.
Две седмици изкарах вкъщи и не съм сядала на компютър, отдадох се на други любими занимания и си починах малко от активно сърфиране. Днес пак съм на работното място, защото съм дежурна следващите две седмици. Като излязат интересни стихчета ще ги споделя. Само да сме здрави. И аз ти пожелавам топла и уютна пролет - любимия ми сезон, защото тогава е роден съпруга ми и идва времето, когато пак мога да се разхождам боса в тревата. :)
Сърдечни поздрави, Алекс! Благодаря ти, че не ме забравяш и оставаш мой добър виртуален приятел!
До скоро,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719623
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031