Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2012 10:21 - Глупаво време
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1834 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 14.10.2012 10:23


"Глупав като кантонерски петел ! Тича да кълве влака !" - запомних да казва Пирката в казармата . Казармата казват била голяма глупост . Сега няма ! И кантони няма , като не смятаме Швейцария . Едно време (Онс упон а крайм) , вица твърдеше , че мярката за глупост била 1 Ционер . Но тъй като била много голяма като Кулона , в практиката се използвала  мярката 1 милиЦионер . Сега и милиционери няма , което сякаш показва , че глупо(вато)ста намалява с годините . Въпроса е , кои години ? Моите или на дъщеря ми , жена ми по етикет даже отпреди граф Е.Минчев , няма години и не я касае ? Вчера се сдърпахме по тинейджърски за Х.Потър , и аз непредвидено казах , че е глупав . Не Х.Потър разбира се , а изобщо . А дъщеря ми отговори в стил Д.Падалски , че изобщо не съм го чел и гледал и въобще явно съм глупав в нейните 17 мига от , не от пролетта , а от възрастта . Може и така да е , но ми светна , че глупостта е само когато те засяга и те кара да ядеш нездравословно бързо . Аз такава глупост от други не бях чувал . Освен нашите спортни коментатори ! Боже колко глупост има в нашия футбол , Исусе , Аллах , Кронос и моя любимец - Сабазиѝ ! Бандаловски направил голяма глупост за червен кантор . А съдията дето само това чака и да ни пореже . Просто той знае   че ФИФА ще застане зад всяка глупост ! Нашите коментатори вярват във ФИФА както аз вярвам , че селата ни пак ще се напълнят с хора .  Когато казаха по новините , че направили една калинка Калина , аз гласно не издържах на тази глупост. Но младата колежка , която няма как да не забележа , че не ме забелязва , отбеляза остро тезата ми . Сега като се замисля ами защо не пък ? Аз съм издържал конкурса и чакането , а нея такива глупости не я засягат . Ами после махнаха калинката , дето направи всички на маймуни , а колежката смени отдела където пък хептен не работят . При нас все пак се работи ! Друг е въпроса , че работим глупаво . Глупаво е да повтарям на шефа едни и същи глупости . Казвам му : шефе стига сме мерили спалното с кибритена клечка , чух че на запад открили метъра , даже тук някъде се търкаля една рулетка - 41 метра !  Е , тебе те мързи да работиш ! - забива ми едно административно маваши шефа . Виж Калина (така се казва колежката) как работи ! Тя мери с фибата , само в петък - с шнолата . Ами тя Калина , само за фиби и шноли знае ! - правя още една глупост аз . Да , но тя няма амбициите на Р.Желева ! - би казал шефа , ако съм на негово място . Да , защото тя тук идва само за стаж , защото мъжа ѝ освен че не знае какво да прави с парите си , не знае какво да прави и с нея ! - това вече го премълчавам . И изобщо , спирам отпуските , докато не свършим работата ! - продължава мисълта си шефа . Искам да не свършвам ! - шмугва се шушумижки колегата Савата . Като снощи ли ? - хвърля се в живота и старата ни мома Анито . Пак ме застигна глупостта !  - добре , че ми мина отпуската . Мина като по сценарий ! Който аз съм писал !  Върха беше на ГКПП-то ! Спирам далеч от нашия митничар въпреки че той ме подканя към питстопа ! – Може ли да оставим по-далеч колата , да не ви вади очите и наказания , а ще влезем в Сърбия пеша , че онзи ден я купихме колата , даже нямаме зелена карта свен че не е прехварлена , а е на името на приятеля който ни я продаде ! Отиваме на рокфестивал , онзи ден разбрах за него и нямах време да реагирам ! – Не може да я оставите тука ! казва това , което знам –  митничаря . – Ще ви пусна с нея ! - весело и тържествено ми заявява той . – Ами сърбите ? - не вярвам на щастието аз . – И те ще ви пуснат ! - категоричен е митничаря . Пуснаха ни ! – Пуснаха ни защото съм готин ! - дивея от радост аз . – Пуснаха ни заради мен ! - категоричи жена ми . – Че съм се хванала на твоята глупост !   



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 681
14.10.2012 21:16
http://www.youtube.com/watch?v=eLwbFlwb91A
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389015
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031